İzleyiciler

31 Mayıs 2015 Pazar

BİTİRDİKLERİM

Selamlar :)
Bu gün yeni bir "Bitenler" yazımla karşınızdayım. 
Her defa kısa yazacağım söz versem de olmuyor. Ürünleri kısa yorumlamayı da sevmiyorum, ürün hakkında kısaca yorum okumayı da. Her şeyi derinlemesine bilmek ruhumda var :))

Ama bu gün kısa tutmaya  çalışacağım. Ürünlerin genel görünümü yukarıdaki fotoda gördüğünüz gibi.
Dermadolin firmasının "Seranem" markalı saç bakım şampuanı : Denemem için firma tarafından gönderilmiş nümune üründü. Paraben içermiyor. İçerik: Glikosil Seramidler, Argan Çekirdeği özü, Bitkisel Polisakkarit, Hidrolize Keratin, Hidrolize bitkisel protein karışımı, UV filtresi, Sodyum PCA-Kolajen Amino asitleri, Alkil Poliglikosit türevi, Polikuaternium-10
Açıklamalı yazısını okumak isterseniz buraya tıklayın.
Beğendim. Hem de çok beğendim. Saçlarımı yıkadıktan sonra kıvırcıklarını daha bir belirginleştiriyor, 2 günde yağlanan saçlarımı  3 gün yıkamadığım oldu, yağlanma hissi olmadı, ağırlık yapmıyor. Hafif kokusu var. Ne kokusuna benzeteyim bilmiyorum. Ama kesinlikle rahatsız edici değil. Elimdeki diğer şampuanlar bitince alacaklar listeme eklendi.
Bir daha Dermadolin firmasına teşekkürler.

Pantene Pro-v güç ve parlaklık kazandırmasını vaad eden şampuan: Bilmiyorum ki, Pantenenin sevmediğim ürünü varmı ? İnanmıyorum. Şuan saç bakım maskesini, argan yağlı saç yağını da kullanıyorum. Bu ürünleri bana sevdiren sanırım o müthiş koku. Yıllardır değişmeyen o koku beni benden alıyor. Şampuandan da memnun kaldım diye bilirim. Biraz çabuk yağlanma yapıyor gibime geldi, ama onun kokusuna kurban olsun banyonun suyu, elektriğinin parası. Sevdim. Dünyanın en kötü şampuanı da olsa o kokusu için yine alırım onu ve tüm ürünlerini:)

Avondan "Perceive" vücut kremi: "Perceive"nin  parfümünü kullanmıştım. Kokusuna bayılıyordum. Sırf o  koku aşkıyla bu vücut kremini de aldım.Bunun da kokusu müthişti. Hem de kalıcıydı. Zarıf ve insanı rahatsı etmiyecek kadar güzel bir kokusu var. Nemlendirmesini de çok beğeniyordum. Ürün 150 ml. Ve her 1 günden 1 kullanılmasına rağmen beni uzun süre idare etti diye bilirim.
Bittiğine üzüldüğüm ürünlerden biri, ama malesef bir daha almayı düşünmüyorum, Avonun ürünlerini hayvanlar üzerinde test ettiğini bildikden sonra. İtiraf edeyim ki, onu da yeni bilmişim. Bu ürünle de sarıldık ağlaşdık son kez. Bir daha sanırım hiç görüşmeyeceğiz. Firma durdurursa hayvanlar üzerinde test yapmayı o zaman bu ürünle belki kavuşuruz. Çok sevmiştim ama.. Böyle işte

"Oriflame"-nin "Oasis" isimli el kremi: Bu kremle büyük bir aşk yaşıyorduk. Azerbaycandan gelin gelirken tam 7 tane tüp getirmişdim bundan.Bu sonuncuydu malesef bitti. Ölüb bitiyorum kokusuna.Bide kalıcının kalıcısının kalıcısı. Yine önüme çıkarsa kesin alırım.

"Çistaya liniya" (Temiz hatt) nemlendirici yüz kremi - Bu ürün Türkiyede satılmıyor. Rusyanın ürünü. Azerbaycandan getirmişdim. Bizim orda çok meşhur. Ve bu meşhurluğunun hakkını da yeterince verecek kadargücü var derim. Azerbaycana gideceğim ağustosun ilk haftalarında inşallah. Burda olmayan ürünlerden getirib blogumda çekiliş yapacağım. Bu ürünleri başkalarınında kullanma şansı olsun diye. Evet, çok seviyordum. Azerbaycana gittiğimde ya da annemler gelirse yakında mutlaka getirtirim kendime. Açıklamalı yazısını okumak için buraya tıklayın.
"Aviva" markalı gül suyu :  Marketlerin birinden almıştım. Hatırlamıyorum Hakmarmıydı, Kipamıydı. Neyse bir yerlerden almıştım. Tonik niyyetine kullandım. Güzeldi. Bundan damemnun kaldım. Zaten gül suyundan memnun kalmayan insan zar zor tapılır bana göre.

"Benri" kulak temizleme çubuğu: "Gratis"ten aldık eşimle geçen kez. Ayol, ürün bize ne zaman geldi, ne zaman bitti haberim bile olmadı. 2 kez göz makyajımda alt kıprıklerime çektığım kalemin fazlalıklarını temizleye bildim sadece. Diğerleri eşimin zevaline geldi :D Üründü işte. Benim için kulak temizleme çubuklarının markası fark etmiyor. Kulağa girib ordan sağ salim çıka biliyorsa hepsi güzeldir demek :D YAni bana göre:))

Teşekkürler ve çok sevgiler okuduğunuz için :)

Hiç yorum yok :