İzleyiciler

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Ne okudum?- R.Şanal "Kuantum sıçrama" -1

"Hayatınızı basıtleştirin" adlı kitabı bana gönderen sevgili Seda ablanın gönderdiği kitaplardan biri de "Kuantum sıçrama" isimli kitapdı. 
Yazarı R.Şanal olan kitabın ön kapağında gördüğünüz gibi slogan olarak böyle bir cümle kullanılmıştır: "Acıdan mutluluğa, Yokluktan bolluğa, Hastalıktan şifaya". 
Doğrusu, kitabı elime alırken iki gün içerisinde bitire bileceğimi hiç aklıma getirmemişdim. Ama elime aldığım andan itibaren elimden yere koymam benim için çok zor oldu desem, kitabın ne kadar ilginç olduğunu yalnız böyle anlata bilirim bence.
Yazımı fazla cümlelerimle çok uzatmadan size kitapdan resimler çektim ve alıntılar yazacağım. Düşünüyorum ki, kitabın ne kadar ilginç olduğunu en azından böyle daha iyi göstermiş ola bilirim size. "Bulduğunuz yerde okuyun" diye bileceğim kitaplardan bir tanesi. Ben çok sevdim.


Görünüşte sanılır ki, insanlar mutlu, huzurlu ve başarılı olmak isterler. 
Kural şudur: bir sonucu elde etmek istiyorsanız, bunu başarırsınız. Özellikle de kendinizle ilgili sonuçları. Eğer bunu başaramıyorsanız, "istemiyorsunuz" demektir.

Söylemeyip yuttuğun her şey, boğazında takılı kala bilir.

Siz, eninde-sonunda size bir haksızlık yapılacağına inanıyorsanız, hiç merak etmeyin, bu gerçekleşecektir.

Sadece kullandığı bir strateji cümlesini bilmek, o kişinin tüm karakterini ve kaderini bilmeye yetiyor.



Bu önerme, belki de hayatın en büyük sırlarından birisidir.
Zihnimizdeki bir inanç,yüzümüzdeki sivilcenin, yolunda gitmeyen özel ilişkilerimizin ya da kısıtlı maddi kazanımlarımızın birebir sebebidir.

Bu hayatın en önemli sırlarından birisidir. 
Siz kendiniz için ne düşünüyorsanız, insanlar da sizin için onu  düşünürler.

Farketmek, olmadığımız şeyi deneyerek, aslında ne olduğumuzu bulmaktır.

Çekirdek inanç hep tekrar eden olayları oluşturur.


Bir kurban yetiştirmek için sevgisiz bir çevre, en ideal zemini oluşturur.

Daha anne karnındayken istenmediğini hiss eden bir bebek, yaşamsal anlamda kendisini güvende hiss etmez.

Dolayısıyla, bizi en çok zorlayan kişiler, bizim öğretmenlerimizdir. Bunu fark etmeden ve kabul etmeden kişinin tam özgür olması mümkün değildir.



Şükretmek, bedenin çevresindeki manyetik alanı güçlü kılar, bu da kendinize bolluğu ve iyiliği çekmenize yol açar.

Şükür, yaşadığınız her şeyi sizin oluşturduğunuzu ve bunun, kendinizi keşfetmek için en ideal yol olduğunu bilmenizden kaynaklanır.

(Devamı var..)

Hiç yorum yok :