İzleyiciler

7 Haziran 2015 Pazar

Yeni aldıklarım ve çöpe attıklarım


Geçen gün nihayet makyaj ve bakım ürünleri topladığım dolaplarımı düzenleme kararını hayata geçirdim. Aylardır hayata geçmeyen o kararın nihayet bahtı, taleyi, kısmeti açıldı. Tabi ki, bu da bir çok ürünlerin dolabımdan ebediyyen boşanmasına :))) sebep oldu :)
Ürünlerin genel görünümü yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi.

Gelelim, tek-tek incelemeye.
"Vi-vet" ağda sonrası temizleme ve masaj yağı  - Ürün bitmişmişmişmişmişmiş :)) haberim yokmuş. Arşive mi vericektim kutuyu, müzeye mi göndericektim bilmiyorum artık niyetim ne olmuşsa vezirlikten rezilliğe inerek boş kutuyu dolabımda tutmuş sonra da "yerim yokkkkk" diye diye isyan etmişim :))
"Care Romeis" markalı bir oje - Azerbaycanda almıştım gelin gelirken getirmiştim. Unutmuşum dolabta. O da kurumuş. İşte böyle. Yollarımız ayrıldı :)
"Bioblas" saç dökülmesine karşı şampuanın kutusunda saç bakım yağı yapmıştım - "Bioblas" şampuanının özellikle saç dökülmesine karşı olanını çok-çok severim. Daha önceleri hep onu kullanırdım. Sonra elimde bir sürü şampuan birikti diye şimdilik ondan almıyorum. Ama elimdeki şampuanlar bitince kesin alacağım bir ürün. Kutusunda şuan listesini bile hatırlamadığım 10a kadar saç uzatmak için yağı bir birine karıştırmış, saçıma uygulayacaktım diye niyetlenmişim. İçeriğine o nefret ettiğim cam terebentin esansını da katmışım. İğrenç kokusu kutuyu açtığım an beni mahf ediyor diye attım diğer yağlara da kıyarak. Niye o esansı da katmışım hala anlamış değilim? Oluyor bazen böyle sarhoş sarhoş hareketlerim )))
Bunlar yanılmıyorsam "Amway"ın ürünleriydi. Eltim bana vermişti. Kutularını atmışdım diye tam bilemedim. Biri temizleme sütü, diğeri de kuru ve normal cilt için krem idi. Cildim karma olduğu için kremi attım. Eltim geçen sene vermişti bana. O da ondan önceki sene almıştı. Son kullanım tarihini bulamadım diye atmam için neden aslında oydu ikisini de. Ama kokuları güzeldi. Yine de korktum kullanım tarihi geçer diye. Çöpe gittiler.
"Oriflame" "Feet up" yazan bir ayak kremiydi. Bunu da eltim vermişti. Kokusu bir değişik oldu son günler. Onu da çöpe gönderdim.
Azerbaycandan getirdiğim ikili kremin (Kore ürünü) birini kullanıb bitirmişdim. Bu gece kremiydi. Yeşil çay özlü bir kremdi. Bunu da unutmuşdum. Bakdım parça parça olmuş, büyük ihtimal bozulmuştu. Onu da gömdüm mezara. :)) Ama harika ve şahane bir kremdi. Gece sür sabah kalk  yıka yüzünü.Porselen görünümü kazandırıyordu cilde. Nasıl unutmuşum kullanmayı, yine bilmiyorum. Kremlerim çoğaldıkca işim de çoğalıyor vallah :)) Azerbaycana gittiğimde yine alırım kesin.
Ojeyi iki kez görüntülemişim yanlışlıkla kusura bakmayın :)
"Luoys" markalı pembe renkli ruj.  Pigmentliydi. Dudağımı bir tuhaf gösteriyordu demek isterdim ama, gelin oynamaz der düğün salonu küçük misali :)) Rujda suç yok :)) Pigmentli rujları sevmediğimden ve yukarıdaki nedenden bu da çöple evlendi :)
Ve en son "Floormar"dan 02 numaralı kapatıcı. Bunu da Azerbaycanda almıştım. Hem de belki 4-5 yıl önce. Bozulduğunu düşündüm, ki, kesin bu böyledir ve çöpe attım.
Bu kadar gidenler :) 
Şimdi bu gün gelenlere bakalım :) Bu gün millet seçimlere giderken ( ben şimdilik vatandaş olmadığımdan bu mutluluktan yararlanamıyorum :) ben de çarşı, marketlere vurmuştum kendimi :)
"La Strada" markalı, gül kokulu bir oda kokusu aldım. Koku delisiyim. Odalarımız mutlaka güzel kokucak.  Ama bu oda kokularından ilk kez kullanıyorum. Eve geldikten sonra üzerini okudum. Hamilelerin bulunduğu ortamda olması yasakmış. Ee bende hamile ? Napcaz şimdi dedim. Salona koyacaktım, fikrimden vazgeçtim. Koridora bıraktım. Nede olsa koridorda fazla durmuyorum. Çabuk bitiyormuş içerisindeki koku.  İnstagramda sevgili @kozmetiksandigi yorum yapdı, ondan bilgi aldım. İçerisindeki koku bittikten sonra içerisine her hangi bir sevdiğim yağı, bir az etil alkol ve geri kalanını suyla doldurub kullana bilirmişim. Öyle yapmayı düşünüyorum artık.

Hakmarda "Duru" markalı duş jelleri 4 tl-ye inmişti. Büyük boy tabiki. Aldım hemen bir tane. Benim aldığım orkide özlüydü. Müthiş kokusu var. Kalıcılığı nasıl, şuan için hiç bir fikrim yok. Kullandıktan sonra yazacağım.
Gül suyu gördüğüm yerde aşk doluyor kalbime :)) Evde yeteri kadar gül suyum olsada gözün doyması önemli kardeşim :)) "Kartopu" markalı gül suyunu da Hakmardan aldım.
Ve günün son ganimeti. "Baby&Baby" markalı 90-lı ıslak havlu oldu. Bunu da Hakmardan aldım. Makyaj temizleme amacıyla. 
Bu kadar. Şimdilik bu ürünlerin iyi ve ya kötü olması hakkında dediğim gibi hiç bir fikrim yok. Kullandıktan sonra rapor vereceğim hepinize :)

Okuduğunuz için çok teşekkürler. Ve koooocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :