İzleyiciler

13 Nisan 2017 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM - LOREAL SKİN PERFECTİON GÜNDÜZ KREMİ

Merhabalar. Bugünkü yazımda kullanıb bitirdiğim #lorealskinperfection nemlendirici gündüz kremi hakkında kendi görüşlerimden bahs edeceğim. Kremi set halinde - gece ve gündüz kremi olarak - #cosmeticatr dan almıştım indirim döneminde. Şuan fiyatını hatırlamıyorum. Gece kremi daha devam ediyor. Gündüz kremini bugün bitirdim. Kremin ince, zarif sanki su bazlı bir yapısı var. Cilt tarafından hızlıca emiliyor. Rengi açık pembemsi, kokusu insanı rahatsız etmiyecek kadar güzeldi. Cam kavanozda 50 ml lik bir üründü. Lakin çok bereketliydi. Bitmek istemiyordu. Bereketli kremleri sevmem bu arada.  Etkilerini gelince gözenekleri sıkılaştırma, cilt tonunu eşitleme vaadleri var. Gözenek sıkılaştırmada her hangi etkisi göremedim. LAKİN 😍cilt tonunu eşitlemede, cilt rengini nasıl anlatsam duru bir hale getirmede on numara beş yıldız. Lorealın en başarılı ürünlerinden biri diye bilirim. Çok memnun kaldım. Artık Faberlic  ürünleri kullandığım için hiç bir başka marka ürünü almayacağıma göre bu kremi de almayacağım. Olurda bir gün değişiklik istersem kesinlikle alacağım bir krem. Şuan için sadece Faberlicimle yola devam. Sevgiler 😚


Hiç yorum yok :