İzleyiciler

6 Mayıs 2017 Cumartesi

FABERLİC ALIŞ-VERİŞİM

Uzun bir süredir yazmıyorum, kabuğuma çekilmişim. Hiç bir şeye hevesim yok. Bitirdiğim ürünler var, yazıları yazılmak için bekliyor. Bu aralar sanki enerjim bitmiş. Neyse ki iki gün sonra memlekete - Azerbaycana gidiyorum. Güzel dönerim :)
Bugün #faberlic alış verişimden siparişlerim geldi. Ben bu markaya bitiyorum ya. Hem uygun fiyatlı, hem kaliteli, hem kargo ücreti çokkk uygun. Neyse ki ürünler neydi onu anlatayım. Anneme saç açıcı boya aldım bitane, bide kendime amonyaksız boya aldım, 6 tl civarında, yüzde 25 indirimle bide. Faberlicin boyaları tüm markalara on yazar. Renk güzellikleriyle, boyanın kalıcılığıyla, bide boyayı yaparken diğer boyalar gibi pis kokmuyor. Bir adet cilt nemlendirme maskesidi, 90 kuruşa geldi üyelikle, kullandım, o kadar çok memnun kaldım ki, sıradaki siparişimde 5 adet almayı düşünüyorum. Bordo renkli bir tester ruj almıştım. Resim çekerken unutmuşum garibanımı. Parfüm 17.90 dan 7 tlye geldi bana promosyon olarak. Kokusunu nasıl anlatayım, cennet kokuyor. Eşim de çok beğendi. Sabahtan koklayıb duruyorum. Muhteşem ötesi. Ve rimel. 8 tl ye geldi 24 mü yoksa 19 tl denmi. İndirimle. Bir rimelini almıştım memnun kalmamıştım şimdi doğruya doğru. Güzeldi kıvırıyordu uzatıyordu lakin akıyordu sevmemiştim. Bakalım bu rimeli nasıl. Böyle işte. Siz de #faberlice üye olmak isterseniz bu linkten https://faberlic.com/register?sponsor=1000400946751 ücretsiz üye ola bilirsiniz. Çok sevgiler :)


Hiç yorum yok :