İzleyiciler

12 Ocak 2018 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - PELOİD PELOMİN CİLT MASKESİ

Neredeyse kullanarak yarısına yaklaştığım @peloidpelomin in cilt maskesi hakkında yorumlarımı tarafsız ve abartısız sizinle paylaşmak istiyorum. Maske kil maskesi. Piyasada satılan binlerce kil maskesi gibi içerisinde hiç bir katkı maddesi yoktur. Parfüm bile yoktur. Hiç bir kokusu da yoktur. Gri-yeşil ortası bir rengi var diyeyim.  Ciltte şuana kadar kullandığım sayısız kil maskelerinin hepsinden daha çabuk kuruyor. Ve bunun yanı sıra durulanması da kolaydır. Ben haftada 1 defa kullandım. Ve şuana kadarki kullanımlarımda gözlemlediğim sonuç olarak burnumun üzerindeki siyah noktaların yüzde yetmiş azalması oldu. Makyaj öncesi için mükemmel derecede cildi pürüzsüzleştiriyor. Maskeyi kullanıb, yıkayıb makyajınıza geçerseniz daha bir pürüzsüz ciltde makyaj yapmış oluyorsunuz yani.  Kuruluk hissi verirmi? Hayır bende olmadı. Zaten hemen sonrasında üzerinden toniğini kullanıyordum. ( Onun da yazısı yakında gelecektir 😊❤). Cildimde her hangi allerjiklik oluşturmadı. Ve en son bunu da yazmak isterim. Çok bereketli bir ürün. Ya benim karşıma çıkan ürünler hepsi bereketli oluyor, ya ben bereketliyim bilemem 😁 Bu ürünün de az bir miktarı tüm cildinize yetiyor. Ürün hakkında benim görüşlerimin yanı sıra içerik, faydaları, kullanım alanları hakkında daha detaylı okumak isterseniz önceki gönderilerime baka bilirsiniz. Ürünü satın almak için İnstagram üzerinden @peloidpelomin sayfasıyla iletişime geçiniz. Çok sevgiler 💓💓

Hiç yorum yok :